tirsdag 20. april 2010

Sett poten fri!

I går fikk vi klarsignal til å fjerne bandasjen fra bakpoten, selv om de fremdeles ikke kunne informere om hva som hadde skjedd.

Minikatten skjønte visst hva vi skulle, for hun var medgjørlig da jeg kom med saksa!
Jeg var ganske spent da jeg fikk av bandasjen og det viste seg at en og en halv klo var borte. Men såret virket greit og katten var VELDIG glad for å ha poten i friluft igjen. 

Hun spriket godt med tærne og slikket meg iherdig på armen da jeg klødde henne litt på poten.

Etter at bandasjen var vekk og såret på poten renset åpnet jeg drakten og pus fikk klødd ryggen litt. Deilig!

Å bli børsta på halsen er alltid supergodt!

I dag fikk jeg telefon fra veterinæren, som hadde fått beskjeden om at jeg ville snakke med henne. Hun beklaget at de helt hadde glemt å føre på informasjonen om labben med bandasjen, da. Lillepus hadde altså i sin kamp mot overmakta kjørt kloa i en av dyrepleierne så den brakk! Ikke dyrepleieren altså, det var kloa som brakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar