torsdag 29. april 2010

Atter naken!

Den siste uken har jeg latt lillepus få litt fritid fra drakten på ettermiddagen. Det har hun satt veldig pris på, og benyttet tiden til å vaske og stelle seg godt. Jeg har bidratt med litt børsting, men først og fremst passet på at hun ikke slikket på operasjonssåret.



I dag syns jeg såret var så godt grodd (sårskorpen hadde til og med falt av) at jeg lot være å ta drakten på igjen. Og det har vært en nesten sammenhengende badefest! Rett før middag lå hun strak ut midt på stuebordet og vasket seg i sin fulle lengde. Hun har vasket seg en del på magen, men jeg har holdt oppsyn og det ser helt fint ut på det som nå bare er et arr.




Jeg tror hun har vært litt lei av drakta de siste par dagene, for jeg har ved flere anledninger sett henne nappe i borelåsen på ryggen. Knytingen rundt halsen har hun faktisk lyktes i å få åpnet mer enn én gang.


Hun har det så bra, det er så godt å se! Spiser, leker og koser seg og er en glad liten katt igjen.
Mjau!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar